کاردرمانی کوشا
کاردرمانی کوشا
تگ لاین:
خدمات: مشاوره ویژه فرزند پروری، کاردرمانی مبتنی بر پردازشگر هوشمند، موسیقی درمانی، بازی درمانی، کاردرمانی ذهنی، کاردرمانی جسمی
کاردرمانی کوشا با بیش از یک دهه سابقه درخشان در حوزه توانمندسازی کودکان و نوجوانان و با کادری مجرب این آمادگی را دارد که برای کمک به رفع اشکالات جسمی، ذهنی، درکی، حرکتی، رفتاری و ارتباطی کودکان و نیز تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات فرزندان شما، همراه و مشاور شما باشد. همکاران ما در این کلینیک سعی دارند با استفاده از علوم روز توانبخشی و کاردرمانی، گامهای اساسی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان بردارند.
آدرس: تهران، خیابان اسدآبادی، (یوسف آباد)، ابتدای خیابان چهارم، پلاک 3
شماره تماس نوبت دهی: 02188919230
شماره تماس نوبت دهی: 02188953676
شبکه‌های اجتماعی: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی کاردرمانی کوشا متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی کاردرمانی کوشا
ساعت کاری کاردرمانی کوشا
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
دیدگاه شما
فرستادن کامنت
در این صفحه، توانایی دیدن روزهای حضور دکتر، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، کانال تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، نشانی اینستاگرام، شماره مطب و دیگر راه‌های تماس با کاردرمانی کوشا را دارید.
قبل از مراجعه حضوری با تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
در راستای اطلاع از بیوگرافی، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت کاردرمانی کوشا با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
کاردرمانی احکامی گفتاردرمانی و کاردرمانی امید شرق( تهران نو ) توانبخشی حس خوب ( صادقیه ) مرکز گفتار درمانی، کاردرمانی، استروبوسکوپی و‌ نوروفیدبک شهران مرکز گفتار درمانی، کاردرمانی، استروبوسکوپی و‌ نوروفیدبک جنت آباد گفتاردرمانی دکتر سلطانی(شهرک غرب)
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر فرزاد احمدآبادی دکتر سودابه نظیفی فرد آرائی دکتر جعفر اردا دکتر امیر ظریف کار اصلی دکتر شهرام میرشجاعی دکتر صغری یعقوبی پور
کاردرمانی کوشا در اینترنت
کاردرمانی کوشا در پجشگی کاردرمانی کوشا در دکتر نزدیک کاردرمانی کوشا در دیجی درمان
موتور جست‌وجوی کلیک درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger