گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
تگ لاین:
خدمات: ام اس، کاردرمانی ذهنی، بیش فعالی، اختلالات صوت، سندرم داون، بیماری های اسکلتی و عضلانی، درمان لکنت، مشاوره تخصصی توانبخشی، توانبخشی دست، کاردرمانی جسمی، مشکلات حرکتی و تعادلی، اتیسم، تومور و ضربه مغری، مشکلات گفتاری ناشی از سکته مغزی و فلج مغزی، مشکلات حرکتی
⚫️ کلینیک توانبخشی آیتن در بخش های مجزا ؛ سایت کاردرمانی جسمی – کاردرمانی ذهنی – آموزشی ، سایت گفتاردرمانی ، بازی درمانی، گروه درمانی، اتاق تاریک و نوروفیدبک خدمات خود را ارائه میدهد. ⚫️ کلینیک توابخشی آیتن با هدف بهبود عملکرد و توانمندسازی افراد و با بهره گیری از جدیدترین شیوه های علمی وتکنیک های نوین و با همکاری متخصصین و درمانگران مجرب به ارائه خدمات توانبخشی در اسلامشهر و حومه می پردازد.
نشانی: تهران، اسلامشهر، خیابان باغ فیض، کوچه اول، پلاک 55، طبقه 2، واحد 4
شماره تماس پذیرش: 09013243301
شماره تماس پذیرش: 02156370748
شبکه‌های اجتماعی: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر متخصص  در شهر اسلامشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
ثبت پیام
لطفا پیش از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
در راستای آگاهی از هزینه ویزیت، ساعت کاری، بیوگرافی، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این نمایه، توانایی دیدن آدرس کانال تلگرام، آدرس مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، برنامه حضور پزشک، شماره مطب، اینستاگرام و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر را خواهید داشت.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در سرچ دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دیجی درمان گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در کال دکتر
موتور جست‌وجوی کلیک درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger