گفتاردرمانی و کاردرمانی بهتوان
گفتاردرمانی و کاردرمانی بهتوان
تگ لاین:
خدمات: بیشفعالی، اختلالات گفتاری بعد سکته مغزی، مشکلات گفتار، موسیقی درمانی و بازی درمانی، شکاف کام و لب، کاردرمانی جسمی(اختلالات حرکتی، فلج مغزی، اسپایدرکیج و لباس فضایی برای کودکان فلج مغزی، مشکلات توجه تمرکز، کم شنوایی، گفتار درمانی: اختلالات صوت، آماده کردن کودکان برای سنجش، کودکان دیر اموز و سندرم داون)، سکته مغزی ام اس کاردرمانی تخصصی دست و تاخیر حرکتی کودکان
آدرس: کرمان، خیابان استقلال، کوچه شماره 2، ساختمان پزشکان نیایش، طبقه سوم، واحد3
شماره تلفن پذیرش: 09140940108
لینک‌ها: اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی بهتوان متخصص  در شهر کرمان است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی بهتوان
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی بهتوان
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
فرستادن پیام
شما در این صفحه، دسترسی به نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، شماره تلفن مطب، برنامه حضور پزشک، کانال تلگرام، نشانی اینستاگرام و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی بهتوان را دارید.
لطفا قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
برای اطلاع از هزینه ویزیت، بیوگرافی، ساعت کاری، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی بهتوان با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای متمایز
گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (امام جمعه) مرکز درمانی اردیبهشت گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری( والفجر ) گفتاردرمانی و کاردرمانی چاوان گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری( بلوارجمهوری )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر امیرمحمد عرفا مریم نفیسی زاده دکتر سیدحسن محسنی دکتر سهیلا داور دکتر معصومه گرامی دکتر ارژنگ بدیعی
گفتاردرمانی و کاردرمانی بهتوان در اینترنت
گفتاردرمانی و کاردرمانی بهتوان در کال دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی بهتوان در دکتر ماهر گفتاردرمانی و کاردرمانی بهتوان در آنلاین دکتر
موتور جست‌وجوی کلیک درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger