دکتر احمد خزانی
متخصص: پوست، مو، زیبایی، لیزر، کاشت مو
دکتر احمد خزانی
آشنایی: متخصص: پوست، مو، زیبایی، لیزر، کاشت مو
خدمات: درمان آکنه، تشخیص و درمان بیماری‌های پوست و مو، درمان بیماری های حساسیتی، تشخیص و درمان تومور، درمان طاسی سر، برداشتن زگیل، کم مویی صورت آقایان، برداشتن خال، تشخیص و درمان بیماری‌های پوست و مو، تشخیص و درمان بیماری‌های عفونی و گرمسیری، درمان کچلی سکه ای
دکتر احمد خزانی در سال 1374 موفق به دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران گردیدند و سپس در سال 1391 با تخصص پوست، مو و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز فارغ التحصیل گردیدند. دکتر احمد خزانی دارای بیش از 23 سال سابقه پزشکی و طبابت می باشند و فعالیت های علمی و تحقیقاتی ارزشمندی را ارائه نموده اند. دکتر خزانی 6 مقاله تخصصی و بین المللی را در PubMed به چاپ رسانده اند. دکتر احمد خزانی هم اکنون در مطب خیابان بهار در استان البرز در حال خدمت رسانی به بیماران می باشند.
نشانی: البرز، کرج، خیابان بهار، نبش بلوار 25 متری، روبروی فروشگاه کوروش، ساختمان پزشکان هما، طبقه دوم، واحد 2
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 02632208202
شماره تماس پاسخ‌گویی: 09335092002
لینک‌ها:
فرستادن به دوستان
ساعت کاری دکتر احمد خزانی
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
تجربه شما
ارسال کامنت
در راستای با خبر شدن از ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، کارنامه دکتر احمد خزانی با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
لطفا قبل از دیدار با شماره تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این نمایه، دسترسی به آدرس مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، کانال تلگرام، شماره تلفن مطب، نشانی اینستاگرام، برنامه حضور پزشک، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر کانال‌های تماس با دکتر احمد خزانی را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر محمود اخوی میراب باشی دکتر امیرفرهاد تفضلی دکتر کتایون اکبرزاده دکتر محمد رضا قاضی سعیدی دکتر لیدا دلگشامهر ( قره آغاج ) دکتر فاطمه هاشمیان
دکتر احمد خزانی در دیگر وب‌سایت‌ها
دکتر احمد خزانی در سرچ دکتر دکتر احمد خزانی در دکترفارسی دکتر احمد خزانی در دیجی دکتر
موتور جست‌وجوی کلیک درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger