شنوایی شناسی و سمعک نجوا
شنوایی شناسی و سمعک نجوا
آشنایی:
خدمات: ارزیابی وزوز و سرگیجه، ارزیابی شنوایی نوزادان(غربالگری)، ساخت انواع قالب های سمعک ضد آب و ضد صوت، خدمات پس از فروش سمعک تا 5 سال، تجویز و ارائه انواع سمعک ها با بالاترین کیفیت، ارزیابی شنوایی کودکان و بزرگسالان
⚫️ ادیولوژیست: جلال برزگری ⚫️ با کم شدن حس شنوایی در اثر سن به مرور ضروری است افرادی که سن بالاتر از 60 سال دارند؛ با مراجعه سالیانه به مراکز ارزیابی شنوایی از عوارض کم شنوایی پیشگیری کنند. ⚫️ کم شنوایی در اطفال و نوجوانان باعث کم شدن اعتماد به نفس ، خودباوری و افت تحصیلی میشود با تهیه به موقع از سمعک از عوارض کم شنوایی در فرزندان خود جلوگیری کنید. ⚫️ غربالگری شنوایی نوزادان برای تشخیص نوزاد کم شنوا و جلوگیری از مشکلات ارتباطی آنها در بزرگسالی است و بهترین موقع برای غربالگری سن کمتر از 3 ماه است. ⚫️
آدرس: یزد، بلوار طالقانی، کوچه شهید هدایتی، (بیستم20)، طبقه دوم آزمایشگاه سینا، سمعک نجوا
شماره تماس پذیرش: 03537253158
لینک‌ها: اینستاگرام، تلگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی شنوایی شناسی و سمعک نجوا متخصص  در شهر یزد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی شنوایی شناسی و سمعک نجوا
ساعت کاری شنوایی شناسی و سمعک نجوا
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ثبت دیدگاه
پیش از دیدار با شماره نوشته‌شده، تماس بگیرید.
برای اطلاع از هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از، کارنامه شنوایی شناسی و سمعک نجوا با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این برگه، توانایی آشنایی با نوبت‌دهی اینترنتی، تلگرام، نشانی اینستاگرام، آدرس مطب، روزهای حضور دکتر، شماره مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک و دیگر راه‌های تماس با شنوایی شناسی و سمعک نجوا را خواهید داشت.
شنوایی شناسی و سمعک نجوا در دیگر وب‌سایت‌ها
شنوایی شناسی و سمعک نجوا در خوب دکتر شنوایی شناسی و سمعک نجوا در دکتر بیگ شنوایی شناسی و سمعک نجوا در سرچ دکتر
موتور جست‌وجوی کلیک درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger