گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: کم توان ذهنی، مشکلات نوشتاری ودستخط کودکان و درک ریاضی، خدمات کاردرمانی شامل: کاردرمانی ذهنی کودکان در عقب ماندگی ذهنی، اتیسم، اتیسم، *****، دیزآرتری، اتاق تاریک وSI، بیش فعالی، اختلالات متابولیکی به روش بازی درمانی، سندرم دوان، نوشتن)، خدمات روانشناسی، خدمات گفتاردرمانی: گفتاردرمانی در منزل، کم شنوایی، سندرم داون، فلج مغزی، اختلالات تلفظ، تاخیر گفتار، مشکلات یکپارچگی حسی
⚫️ گفتاردرمانی صدای امید واقع در نادری با کادری مجرب و دلسوز با بهترین امکانات(شامل اتاق مخصوص بازی درمانی،اتاق درمان بزرگسال، اتاق تاریک، اتاق شن و آب و بهترین وسایل مخصوص گفتاردرمانی و کاردرمانی)آماده ی ارائه ی کلیه ی خدمات گفتاردرمانی و کاردرمانی میباشد. ⚫️ خدمات روانشناسی نیز توسط روانشناسان موفق و دوره دیده در این مرکز ارائه میشود ⚫️ این مرکز با کنار هم قرار دادن خدمات توانبخشی و روانشناسی، هزینه های درمان کودکانی که نیاز به دریافت چند درمان در کنار هم دارند را بسیار کاهش داده است.
آدرس: خوزستان، اهواز، نادری، خیابان موسوی، بالاتر از پارکینگ کارون نبش کافی، روبروی مهدیه آیت الله لنکرانی
شماره تماس مشاوره و پذیرش: 09167271774
پیوندها: اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید متخصص  در شهر اهواز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نگاه شما
ارسال پیام
شما در این نمایه، توانایی آشنایی با نوبت‌دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک، نشانی اینستاگرام، آدرس مطب، شماره تلفن مطب، روزهای حضور دکتر، تلگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با شماره تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
برای با خبر شدن از هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از، کارنامه گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در دکتر نزدیک گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در دکتر بیگ گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی کلیک درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger