کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی
کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی
آشنایی:
زمینه‌های کاری: ضایعه نخاعی و ....)، کودکان با مشکلات ذهنی (بیش فعالی، بیماری های متابولیک و ...)، اضطراب، اسکیزوفرنی و ...)، اختلالات بلع، اختلالات صوت، توانبخشی و یا کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان با انواع مشکلات جسمی(فلج مغزی، مشکلات تولید گفتار، اختلالات گفتاری بعد از سکته مغزی، بیماری های نورولوژیک(سکته مغزی، اختلال یاگیری، تاخیر رشد حرکتی، کم شنوایی، بیماران ارتوپدیک
مدیر مرکز: فاطمه کاظمی کارشناس ارشد کاردرمانی و دکترای تخصصی علوم اعصاب
نشانی: فارس، شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 4، ساختمان پارسه، طبقه 5، واحد 19
شماره تماس پذیرش: 07136473813
شماره تلفن پذیرش: 09385526651
شماره تماس پذیرش: 09179107426
پیوندها: اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی متخصص  در شهر شیراز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
نظر شما
ارسال پیام
در راستای آگاهی از ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در این صفحه، توانایی دیدن پیج اینستاگرام، برنامه حضور پزشک، رزومه و بیوگرافی پزشک، کانال تلگرام، شماره تلفن مطب، آدرس مطب، نوبت‌گیری اینترنتی و دیگر راه‌های ارتباط با کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی را دارید.
قبل از دیدار با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
نمایه‌های کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی
کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی در دیجی دکتر کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی در پجشگی کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی کلیک درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger