کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
آشنایی:
زمینه‌های کاری: مجهز به اتاق حسی، کاردرمانی ارتوپدی دست، کاردرمانی جسمی حرکتی، بیوفیدبک عضلانی، نوروفیدبک، مجهز به نرم افزار تست IVA2 برای ارزیابی توجه، کاردرمانی اختلالات پردازش و یکپارچگی حسی، کاردرمانی شناختی
مسئول کلینیک: دکتر محمد هدایت جو ⚫️ کارشناس ارشد کاردرمانی ⚫️ دکترای تخصصی علوم اعصاب شناختی گفتاردرمانگر: ⚫️ خانم زهرا سادات کریمی ⚫️ برای پذیرش و تشکیل پرونده قبل از مراجعه حضوری حتما تماس بگیرند.
نشانی: قم، خیابان کیوانفر، بین کوچه یک و سه، جنب بانک ملی، کلینیک کاردرمانی باران
شماره تلفن پذیرش: 02536618367
شبکه‌های اجتماعی:
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی باران متخصص  در شهر قم است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
تجربه شما
فرستادن کامنت
در این پروفایل، توانایی آشنایی با آدرس مطب، شماره مطب، پیج اینستاگرام، روزهای حضور دکتر، رزومه و بیوگرافی دکتر، نوبت‌دهی اینترنتی، کانال تلگرام و دیگر راه‌های تماس با کاردرمانی و گفتاردرمانی باران را دارید.
برای مطلع شدن از نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری، رزومه کاردرمانی و گفتاردرمانی باران با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
لطفا قبل از دیدار با تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
دامنه‌های دیگر کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دیجی درمان کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در پجشگی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در خوب دکتر
موتور جست‌وجوی کلیک درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger