گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش
گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش
آشنایی:
خدمات: ضعف ذهنی در سندرم داون، سکته ی مغزی، آسیب و شکستگی دست، فلج مغزی، کم شنوایی، سندرم داون، الگوهای حرکتی نادرست، تاخیرات رشدی و مشکلات شناختی، اختلال در بلع، مشکلات حافظه، پارکینسون، اختلال در یادگیری، آسیب های نخاعی، آسیب مخچه، کاردرمانی ذهنی در اتیسم، کاردرمانی جسمی در تاخیرات حرکتی در کودکان، ضایعات تاندونی، بیش فعالی و اختلال در توجه و تمرکز، تاخیر در رشد گفتار و زبان، ضعف عضلات دست و مشکل در حرکات ظریف دست، ام اس
⚫️ گفتاردرمانگر: آرام حقی پور ⚫️ کاردرمانگر :زهرا رستمی،نجمه بابایی
آدرس: فارس، شیراز، بلوار شهید رجایی، (فرهنگ شهر)، نبش کوچه نه، کلینیک آرامش
شماره تماس پذیرش: 07136317018
شماره تماس پذیرش: 09175990822
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش متخصص  در شهر شیراز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
فرستادن پیام
قبل از مراجعه حضوری با تلفن نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
در راستای آگاه شدن از ساعت کاری، هزینه ویزیت، کارنامه، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این جا، توانایی آشنایی با روزهای حضور دکتر، آدرس مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره مطب، نشانی اینستاگرام و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
گفتاردرمانی، کاردرمانی، شنوایی شناسی و سمعک مهرا کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی حق جو کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی شهرام شفیعی ( قصرالدشت ) گفتاردرمانی و کاردرمانی هونا (دروازه شیراز ) شهرام شفیعی ( ستارخان )
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر علیرضا بشارت دکتر نفیسه مهدوی دکتر باقر سخنران دکتر مهدی صمیمی اردستانی دکتر معصومه اخوان آذری دکتر مسیح جهانبخش
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش
گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش در کال دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش در دکتر ماهر گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی کلیک درمان همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger